.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکر ناطق از انتخاب مجدد هاشمی رفسنجانی

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی روز پنجشنبه در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد.

به گزارش آفتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری در این مراسم گفت: «حضرت امام (ره) دو پسر داشت که هر کدام ویژگی‌های خاصی داشتند و برکاتی برای انقلاب به همراه داشتند. حاج آقا مصطفی یک عالم برجسته علمی و یک فقیه و فیلسوف بود و حاج احمدآقا نیز یک شخصیت مدیر، مدبر، باهوش، متدین و عارف بود».

وی افزود: «فوت حاج آقا مصطفی باعث شد که انقلاب سرعت بگیرد. بعد از فوت ایشان بود که با برگزاری مراسم‌های ختم و چهلم، انقلاب سرعت گرفت. حضرت امام (ره) در اولین سخنرانی بعد از فوت حاج‌آقا مصطفی گفت که این اتفاق از الطاف خفیه خداوند بود. امام (ره) بر اساس دید مبارزاتی و انقلابی خود این را گفته بود؛ در حالی که ما فکر می‌کردیم امام بر اساس نگاه عرفانی به این قضیه نگاه می‌کند».

ناطق نوری در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر نقش پر اهمیت خبرگان رهبری گفت: «این مجلس مانند یک آتش نشانی عمل می‌کند و ما امیدواریم که سالهای سال لازم نباشد که آژیر خود را بکشد و بیاید و اگر آن روز پیش بیاید خبرگان است که می‌تواند نقش اساسی ایفا کند».

رییس دفتر بازرسی رهبری در پایان سخنان خود از خبرگان رهبری به خاطر انتخاب دوباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به سمت ریاست این مجلس تشکر کرد و گفت: «این هوشیاری اعضای مجلس خبرگان را نشان می‌دهد و من از آنها به خاطر این انتخاب تشکر می‌کنم. رییس مجلس خبرگان باید فردی سیاستمدار باشد. هم چنین من از همین جا به روح ملکوتی حضرت امام (ره) درود می‌فرستم که همه چیز را حل کرد و رفت و شما مردم نیز بسیار قدرشناس هستید که بعد از 14 سال اینگونه در مراسم حاج احمد آقا شرکت کرده‌اید».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.